Ett tag sen..

Har inte uppdaterat på ett tag.. har inte haft tid!:)

Tror att min förkylning äntligen börjar gå över.. Det är nackdelen å ha det jobbet jag har.. Samma sak varje år!

Gårdagen var det fullt upp.. Jobbade till halv 5, gick ut å sprang en snabb runda var sen tillbaka på jobbet halv 6 för möte.. Sen vid 8 ungefär kom Sötaste hit å vi drack vin å åt kräftor.. super mysigt å jätte gott!

I morse stod klockan ställd på 5, jätte tidigt! Tycker det borde vara lag på att man inte får jobba på sin födelsedag!:) Men den började super bra, tog ett bad där vid 5, var inte jätte pigg men det var mysigt sen gick vi upp å jag fick paket av min finaste! Ett super fint armband, en jätte söt nalle, gulligt kort å hemmanyckel!:) Tack Älskling!:)

Ikväll blir det middag nere på O´learys med den bästa familjen! 

Ska nu ner till tvättstugan å kolla min tvätt å hjälpa den sötaste!

Just de kanske ska erkänna att jag för första gången har lyckats färga all min tvätt i ena tvättmaskinen.. Hahaha! Allt blev bejbiblått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0