Bakis..

Men de börjar gå över nu!:) Hade iaf trevligt igår! Vi hade inflyttningsfest här..Blev ju riktig sambo den 1november så nu kan han inte ångra sig! Han får stå ut med mig!:P

Å i torsdags åkte jag till nyköping å hälade på min kusin som fått barn för 3 veckor sen.. så jävla söt å snäll som ett troll! hon låg i min famn i flera timmar å sa inte ett ljud! När jag kom hem övarraskade Älsklingen mig med rosor å en klocka som jag gått å trånat efter ett tag nu, super gullig!:)

Nu har jag precis blivit övergiven, å jag håller på å ska bestäma mig om jag ska orka gå på fest eller om de blir en hemma kväll!:) Hoppar iaf in i duschen så får jag se sen!

Åjust de va hos bror idag å kikade på deras nya lägenhet.. super fin va den! Jag vill ha!!:) Efter de så åkte vi till kyrkogården å tände ljus för Millan å Farmor å Farfar.. När vi kom hem började jag kika på lägenheter å hus! Tänk vad kul å bo i hus. fast lite tidigt kanske! Å så måste jag övertala Robin att vi inte ska bo i T-hälla först!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0