Träning

Fan de blev inte så bra träning som jag var inställd på! Åkte ner till friskis klockan halv 6 för att köra Skivstång/spinn.. När jag kommer dit så har inte inloggningen startat än. så jag var alltså där mer en 30min innan.. när klockan var halv å vi fick logga in så står det 3st före mig i kön å självklart skulle alla 3 köra samma å de fanns bara 3 platser kvar! Då blev jag sur å tog cykeln hem i regner igen å körde lite styrka hemma istället! Fast de blir inte samma sak! Menmen får ta mig ner till frikis i morron med å då ska jag fan köra nå pass!!

Borde egentligen städa här hemma.. ställa upp kartonger å sånt som ska upp på vinden å fixa inför fredag! Då blir de Halloween/inflyttningsfest!:) Tråkigt bara att det är som vanligt när man bjuder till fest att det är ingen som svarar eller svarar kanske! De som Robin har bjudit har iaf svarat så några blir vi iaf!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0