Dags för en uppdatering!

Jaha det var kanske dags att uppdatera lite igen.. är inte så bra på de längre!:)

Förra veckan blev det en spontan resa till Ullared med mors jobb.. det var trevligt! Vi åkte härifrån vid 1 tiden i torsdags så kom dit vid 19 å då släppte killarna av oss så vi fick handla å dom åkte å gjorde mat.. när det stängde blev vi hämtade å vi satte oss vid dukat bord å åt mat, drack vin å snackade skit! Gick å la oss vid kanske 2 sen vid kvar i 7 ringde klockan då var det bara att göra sig i ordning för en heldag med shopping! Skit kul!:) Sen åkte vi hem! Kan säga att jag var ganska trött på kvällen! Kom hem vid typ 9.. då blev det Kungarna av tylösand på bärbara i sängen! Vid 22 kom sambon hem ganska full!:) Han tillbringade en tid vid toaletten innan han snarkade brevid mig! Fast ska inte klaga jag var nog värre än han förra helgen!:)

I lördags drog jag med han till Tuna park för lite mera shopping! Super mysigt var de! Sen på kvällen åkte vi hem till hans far å drack öl, käkade mat å spelade spel! Det var supert trevligt fast jag är sämst på TP!:)

Söndagen tog vi en promenad ner till stan å kikade lite.. sen en åktur med bilen till mor å far å till hans mor sen stack vi hem å gjorde hemlagad kräft pizza! Svin gott blev de!:)

Nu har min sambo lämnat mig för två arbetsdagar ute på öppna havet! fast kanske inte blir så mycke jobba men han stack på kryssning idag med facket! Hur ska jag klara en natt själv? Va ju evigheter sen jag sov själv! Saknar han redan! Fast han kommer ju hem i morron så måste väl stå ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0