Redan måndag..

Då va de redan måndag igen.. helgerna går så sjukt fort! Men det har varit en bra helg! I lördags va jag hos Emma på sexparty de va kul men de blev dyrt!:P Efter de tänkte jag åka hem å bara ta det lugnt jag va fortfarande bakis men älsklingen lyckades få mig att åka till festen, tänkte ta hans bil men ångrade mig å tog med en flaska vin å cyklade istället.. Men det var riktigt kul där!

Igår hade vi sista serie matchen.. var ganska arg efter den! Menmen nu är det uppehåll ett tag! Efter de stack hela laget ner till ming palaz å käkade gott å snackade skit.. sen for jag hem för att plocka undan lite innan Hirvi å Isabelle kom över å kikade film å moffade chips å godis! Å faktiskt så lyckade jag hålla mig vaken hela filmen!:P

Nu ska jag plocka lite i lägenheten å fixa de som ska upp på vinden så jag kan sysselsätta Robin sen efter hans träning!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0