Gott å blandat

Så nu har vi börjat komma lite i ordning på jobbet i nya lokalen.. de känns skönt! Nu är det bara alla rutinet å allt som vi precis hade fått gå ihop bra tills de kom massa vatten å allt gick åt skogen!

Nu försöker jag ta mig ner till gymmet.. de går segt idag när man inte har nån tid å passa.. men vill komma hem å se idol! Så borde ta mig ner nu!:) Tog mig ner igår å körde core.. sånn träning jag behöver nu när jag inte kan träna med mitt knä! idag fanns de core å spinning å köra men inte så bra med spinning om knät är paj..

Morgondagen ska spengeras i Älsklingens lägenhet å bjuda hans far å dom på käk..

Å idag eller kanske i morron så är vi sambo! Då börjar hans post komma hit!:) Fast han har ju bott här sen jag kom hem från USA men nu ska hans bror ta hans lägenhet å vi ska bo här!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0