Säsongen snart slut..

Sådär då var sista träningen avklarad.. Fast kunde inte va med på hela, mitt knä började göra ont igen!! Fan är trött på de nu.. vill kunna träna ordentligt!! Men på söndag ska jag fan kunna spela hela matchen, det är sista så då får de bli som det blir efter!:) Nu ska jag kura ner mig i soffan med en bra bok å vänta på att sambon ska komma hem!:)

Å imorron är det redan fredag igen.. den här veckan har gått fort! Å de lär väl helgen också göra.. i morron blir de Usa kväll med boysen.. på lördag ska vi flytta saker hit från Robins lägenhet.. sen på kvällen blire sexparty.. å på söndag blire match sen käk med laget! Fullbokad helg med de lär bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0