Seger!!

Så jävla skönt seger idag!! De blev 5 eller 6-0 till oss! Men jävlar var jag har ont i knä nu! Inte kul, fast får väl skylla mig själv lite! Men vad gör man inte för laget! Gick skit bra å spela å de va skit kul!

På dagen så kom allt folk hit å firade mig.. fick massa fina presenter.. är jätte nöjd!! Nu ikväll ska jag spendera kvällen i soffan men tända ljus, en film å min underbaraste! Väntar bara på att han ska komma hem så vi kan laga nån mat!

Kan ju berätta vad som hänt i helgen också.. i fredags kom Viktor, Veronica å Gabriel hit.. vi drack lite öl å grillade å spelade spel! Jätte trevligt!

I lördags så var det bakdags, hela förmidda/lunch så bakade vi! Kom på mitt i bakningen att vi skulle spela på Stryktipset så vi ställde bara ifrån oss allt å stack till Affären.. fast de va inte våran tur å vinna!:( Sen på kvällen så blev de käk hos mor å far sen gick vi hem till Hirvi å Isabelle å kikade ¨på deras nya lägenhet!

De blev en lugn å mycke trevlig helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0