1 dag kvar!

Sen är det lång ledigt! Å jag får äntligen sovmorron! Fan vad skönt det ska bli! Blir dock mycket åka runt å äta i helgen, inte nått jag super gillar å äta påsk mat men bara å gilla läget! Det är ju trevligt sällskap så det är ju positivt!:) Fan vad jag vill ha en balkong!! Jag tar mig inte ut å sätter mig själv på gräset utanför bara för att det är så mycket fönster runtomkring, känner sig så uttittad!:) Men jag håller utkik på hemnet efter en större lägenhet med balkong eller ett billigt radhus! Får se när man hittar nått å om man hittar nått!:) Nää nu ska jag ta å ringa å höra hur det är med min Mor om hon kommit hem från sjukhuset än eller vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0