Snart måndag!

Nu så är baren klar, den blev skit bra! Är riktigt nöjd! Hoppas på att få hem den på tisdag då kommer det bild på den!

Nu börjar jag få lite små ångest.. Dom här 3 veckorna har gått FÖR fort! Redan dags för jobb i morron, men ska ju bara jobba 9 dagar så det känns ändå okej! Men har iaf haft en super bra semester!

Helgen har också varit bra! I fredags gick jag å sambon ner till staden för å kika på Å-festen.. Träffade Kristina å Frida där nere å snackade lite skit.. I går satte jag sista skruven å målade det sista på baren.. å på kvällen var vi hos Hirvi å Isabelle, lekte lite lekar å hade skoj, sen for vi ner till Stan å mötte upp Tess å Niklas.. Idag har vi varit i T-hälla å firat Enya som fyller 2år.. Efter de har vi inte gjort mycke.. Har beställt Oriflame å kikat tv..

Nu ska jag lägga mig å kika på film å försöka sova så jag inte är som en Zombie imorron på jobbet!:)

Om 15 dagar börjar skolan!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0