Sova, plugga, äta, sova!

Den här veckan har varit minst lika bra som förra.. nu börjar vi komma igång! Redan bokat in datum när vi ska ha fys pass med Damlandslaget i bandy!:) Men jag måste köpa en massa dyra grejer tills vi åker till kloten! men om det är någon som har sovsäck å liggunderlag som jag får låna blir jag super glad, å de blir min plånbok också!:D idag var vi ute å sprang i regnet å åskan! Vi skulle kolla vad vi hade för max puls! Jag fick 204.. nu ska jag bara kika vilopulsen i 4 dagar sen kan jag räkna ut vad jag ska ha för puls när jag går ut å kör ett lugnt eller hög intensiv konditions träning! nu ska jag kika lite tv innan det är dags för sängen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0