veckan!

oj nu har redan en vecka gått.. sjukt fort gick den! Började med upprop i måndags å avslutade måndagen med lekar! Gick hur bra som hälst både med tåg å pendeln! men sen på tisdagen, skulle jag börja klockan 9 i höga salen.. jag tar ett tåg så jag lugnt ska hinna till 9 men när vi kommer till Nykvarn så kan vi inte fortsätta längre för en lastbil har kört in i en bro så tåget kommer att vända tillbaka till E-tuna. å jag kan ju inte åka tillbaka då har jag ju ingen chans å hinna till 9.. så fick ta en buss därifrån till Östertälje för att sen ta pendeln till centralen å sen pendeln till jakobsberg! Jag va ganska arg då, kom fram till skolan 1 timme efter vi börjat! å det jobbiga är ju att jag inte kan göra nått åt de! å det är ju inte ända gången den här veckan som det inte går som jag vill.. i fredags skulle vi ut å paddla.. jag hade packat allt vattentätt som jag skulle ha med mig å fixat gps:en för jag skulle ta renaulten! När jag kommit typ 1 mil från E-tuna börjar batteri lampan å lysa så ringer far å han säger att jag får ta deras stora bil istället så bara å vända å åka till hans jobb å hämta den.. Sen var det ju bara å gasa! men jag hann iaf!:) Fick höra sen iaf att det var fläktremmen som gått av i bilen, så tur att jag inte kommit fram till sthlm å blivit kvar där! I fredags kväll fick jag med min underbara sambo till Å-brygga å lyssna på Björn Rosenström. Å så kom Johan också förbi å gjorde oss sällskap! Synd bara att han spelar så kort tid!! När han spelat klart gick vi till Bishop å träffade Sebbe å Tess.. de va trevligt! Så kan summera hela dagen som väldigt lyckad!:) Igår fick vi äntligen en hel dag tillsamman.. Så tog sovmorron till 12 ungefär sen gjorde vi oss i ordning för å traska ner till stan å ta en mysfrukost på ett Cafe.. Efter de gick vi till bror för å få instruktioner om vad vi ska göra nu när vi ska bo där i 1½ vecka.. Sen stack vi till affären å handlade mat vi skulle laga på kvällen.. Så på kvällen kikade vi film å åt gott å bara hade de super mysigt!:) nu ska jag kila iväg på match.. får se hur de går nu när jag inte tränat fotboll på 2 veckor! ska bli kul å se ifall jag fortfarande får vara lagkapten å vara med i startelvan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0