De går fort...

Tiden går väldigt fort nu för tiden! Dock så går väl den mesta tiden åt att sitta på alla jävla tåg eller vänta på tågen.. Men kan ju börja berätta lite från i torsdag.. Slapp iaf åka till Jakan då. vi hade Buffert dag så träffade A-K i Södertälje för en heldags plugg på biblioteket.. Väldigt bra med en sånn dag då vi gick igenom det mesta vi ska kunna till provet! Sen på kvällen gick jag på Breaking down.. riktigt bra, känns inte som att filmen är typ 2 timmar.. I fredags vad jag ledig så började förmiddan med massa plugg.. vid 12 hämtade jag upp Johan å Rickard å vi sprang Cooper tester i munktell, riktigt jobbigt var de men skönt när de va klart! Avslutade med att hoppa lite längt å höjd.. Haha jag var lika dålig som när man gjorde de i skolan! Efter det hämtade jag min man på jobbet å vi stack till systemet å handlade upp alla presentkort han fått när han fyllde! Blev många roligt flaskor att testa på kvällen! Men som vanligt har ju jag denna skola å på en lördag!:( Så ställde klockan i lördags morse för å ta mig till Älvsjö.. Inte det roligaste jag gjort i mitt liv.. Vi hade vattenledarutb.. Fast de blev ju träning i typ 4 timmar så de va ju positivt! men kom inte hem fönns vid 8 i lördags kväll, helt slut å super hungrig! idag har varit en lugn dag.. vaknade vid 9 när Robins klocka ringde å han stack vid halv 10 så då va de bara å sätta igång med pluggandet igen.. Tog också ett väldigt skönt bad! Sen begav vi oss till Tp å kikade lite.. hittade dock inget! På eftermiddan blev det mat hos Svärfar! Å nu blire mys i soffan med pepparkakor å ost!:) I morron blire Bosön igen å kika på Aik:s herrar i Hockey å vi ska göra alla tester själv! så dags för Cooper testet igen! får se vad mina ben tycker om de.. Vaderna mår inte så bra idag!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0