På g hem!

Fan vad jag längtar till jul lovet nu, dock så skulle jag vilja va ledig men jag slipper iaf alla timmar på tågen å alla de här sena kvällarna! Men jag har tur som hittat min man som redan kokat mitt ägg å tinat bären jag ska ha till frukost i morron. Blir hem å packa om väskan sen krypa ner under täcket! Igår kröp jag ner halv 8,de va så skönt å inga problem alls å somna. Jobbigare va de å hålla ögonen öppna tills de!:-) men helgen va bra. Åkte redan vid sju till sthlm i lördags morse gör gps analys med damlandslaget. Efter de hem å byta om å sen ut å fira far. Hem å packa väska å sova. Cup på söndan å en snabbis på julmarknaden. Sen hem å käka å sova!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0