2010-2011

Jaha tänker inte skriva så mycket om 2010. Bara sammanfatta lite kort! första halvåret va inte det bästa, men sen så vände de! Å jävlar så bra andra halvan av året har varit! Å ska se till att 2011 blir minst lika bra! Igår va vi hemma hos Viktor å Veronica å busen Gabriel, vi va några stycken där å käkade god mat spelade spel å drack lite god vätska! Klockan 12 gick vi ut på balkongen å skålade! Sen vid typ 2 kanske ringde Niklas å ville ha nyckel å sov plats, så vi började traska hem. Väl hemma så hade jag ingen mobil, ringde Viktor men han hittade inte den då. Så jag gick tillbaka hela vägen för å se om jag hade tappat den. Men jag hittade den inte. Traskde tillbaka hem i snö ovädret å la mig å sov. Men sen så ringde Viktor å hade hittat min mobil i Veronicas jacka. Jag tog fel när vi skulle gå å hade tydligen lagt ner mobilen då men inte tagit upp den när jag bytte till min jacka. Vaknade å va ganska bakis. Gick upp vid typ11 å sa god morgon till Niklas sen väntade sängen igen! Gick inte upp fönns klocan 5 då åkte vi på kalas. Men nu är jag hemma i sängen igen. Tänker inte lämna den fönns i morgon!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0