Idrott

Jaha vad ska man välja ikväll då.. Idrottsgalan samtidigt som handbollen.. Gillar de inte! De hade väl kunnat vara olika dagar! Menmen de som kommer hit verkar hellst vilja se handbollen så blir nog de mest! Fast lär nog slå över till galan nångång! Vet folk som ska dit så lite kul å se ifall man ser dom i publiken!:) Jag å smabon min tog en promenad idag efter jobbet.. riktigt skönt var det ända tills jag sätter fötterna i en hel pool full med vatten! Eller kanske inte en hel pool men det känndes som de! Blev ganska blöt!:) På hemvägen gick vi in på Stadium där jag la undan ett par snowboard skor.. Sticker ju nästa vecka så börjar bli lite kris å köpa ett par nya, Letade redan skor förra året men hittade inga då! Så nu jävlar ska jag ha ett par nya! Får åka ner i morron innan träningen å köpa dom!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0