Redan slut..

Helgerna går för fort.. Gillar de inte! Men har haft en riktigt bra helg med mycke skratt å skoj dock för lite sömn men de får man ta igen nu när veckan börjar om! I fredags kikade Johan över å vi satt i sängen i typ 6½ timme (Jag sprang ifrån ett tag å va taxi åt Robin å Niklas) med chips å godis å spelade Super Mario.. Svin kul! Hehe fast blev lite skrik å svordommar också! Vid halv 3 skjussade jag hem Johan å hämtade upp fylleboysen sen åkte vi hem till sängen, å slängde ner Niklas i soffan!:) I lördags vid 1 skakade vi liv i niklas å gasade iväg till Max för lite käk.. Mums! Har hört att det är bra mat när man ska vara nyttig!:) Jag å Niklas fastnade lite å spelade Mario också.. Sen på eftermiddan slängde jag ut Boysen å tjejerna kikade över å det var dags för sexparty! Så nu är man fattig igen!:P Sen drog vi vidare till Harrys för lite dans å shottar! Känner dock idag att jag hade kunnat skippa de där men shotten.. Usch har inte mått prima idag inte! När Harry bestämde sig för att stänga så traskade vi hem till Veronica där boysen va.. Å tydligen så ville inte Robin gå med mig hem (Vet inte varför:P) Så det fick bli taxi hem! Idag skulle jag ha spelat innebandy men skippade det.. De fick blir sängen så mycket som möjligt! Va på kalas också men satt nästan å sov.. Å kunde inte äta nå heller.. Men nu har jag lyckats få i mig en liten bit kebab pizza men de tog ett tag att få i sig!:) Imorron är det dags för allvaret igen! Det har gått riktigt bra med de "nya" jobbet.. Fast man är rätt trött i huvet när man kommer hem om dagarna.. Fast det är kul! Nu ska jag ta å spela lite Mario innan Älsklingen kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0