Oriflame

Har setat nu i ett par timmar å skrivit lappar å beställt alla saker.. Fan vad kul det är när man beställer en del!:) Jag hade kunnat köpa hur mycket som helst idag! Men får ju tänkte lite på plånboken!:P Men jag tror jag kommer tjäna lite slantar den här gången!:D

Å nu är det bara några timmar kvar tills min underbara kommer hem till mig igen!:D Saknar han mycket nu! Även fast vi bara varit ifrån varandra i 1½ dygn så är han väldigt saknad!:)

Helgen har varit ganska lugn men väldigt trevlig! I fredags gick jag å Älsklingen till Åbryggan å käkade å drack gott, sen kom Sebbe hem till oss å spelade gitarr å sjöng.. Igår blev det en lugn dag hos mor å far på landet sen på eftermiddan hämtade vi upp Johan å vi blev bjudna på grillat av mormor å morfar som tack för att vi hjälpt dom! Sen for vi ner till Grappa å kikade på folk å snackade skit! Alltid lika kul å umgås med Johan!:)
Idag var jag å kikade på en lägenhet, så nu får vi nått å tänkte på igen!:) Sen blev det en cykeltur till bror å han hjälpte mig med mobilen.. Tog cykeln hem igen å hämtade bilen å for ut till mor å far å fick pizza! mums!:)

Nu ska jag lägga mig i sängen å kika på tv.. Ska kanske hämta Robin i natt så hoppas på att få ett par timmars sömn innan!:)

Bara 10 jobbdagar kvar tills semestern!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0