Fredag!:P

Yes då var det en tidig fredag den här veckan! Skönt det!:) Slutade redan vid halv 2 idag.. då blev det en liten tupplur så man orkar vara vaken längre än 8 ikväll!:P Sen for jag iväg för å "hjälpa" mor! hihih!!:P Man kan ju skylla på de iaf! Efter de åkte jag å Älsklingen till Tuna park för å hitta kläder till i  morron å på söndag! Å kläder hittade jag för en gångs skulle! Shoppade 2 klänningar å ett par byxor på rean! å så fick de bli ett par skor fast dom va inte på rea! Så nu har jag kläder till i morron å så på bröllopet jag ska på söndag! Är inte så taggad till på söndag men är väl nått man måste.. Ska iaf dit å se bröllopet men blir inte långvarig!

Nu ska jag umgås lite med sambon min!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0