Måndag igen!

Fast inte så länge till.. snart tisdag å det närmar sig midsommar!:D Inte för att midsommar är så speciellt men firar 1 år med den bästa då, å det är ju självklart speciellt! Måste ju absolut firas!♥

Men jag måste ju berätta lite om helgen också! I fredags spelade vi sista matchen innan uppehållet, å det gick ju som de gick! Efter de blev de en lugn kväll hemma! Låg å sov när sambon kom hem!:)

I lördags åkte vi till vilsta marknade när vi vaknade å mötte Viktor å Veronica å Gabriel! Typ efter de åkte jag å Johan ut till landet å bara hade det skönt!:) Å sen blev det en sväng ner till Bishop! På väg hem från Bishop såg vi en tjej som låg på marken å va svinfull så va tvungen å ringa 112!

Igår sov vi ganske länge sen blev det promenad i regnet för lite käk å hyra filmer! När vi kom hem kom så kom Robins mor å Kaj å hämtade oss å vi fick träffa hans brorsbarn! Super söt va hon!

Nu ska jag betala lite räkningar å sortera våran tvätt innan jag lägger mig å läser lite!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0