Tränare

Har precis kommit hem från träningen! Eftersom att jag är lagkapten och våra tränare är borta så fick jag äran att vara tränare idag! Det var riktigt kul! Synd bara att man inte riktigt vet innan hur många vi blir så blev lite spontan övningar! Jag å Tess gjorde upp planer på å börja träna småttingar nästa år!:) Men i morron är det äntligen fredag igen, å jag slutar tidigt! Wohoo!! Ska sticka direkt å se ifall min dator har kommit till Expert.. nu skiter jag i å letar mer å köper en som jag hittat där! Sen sticker jag nog ut till mormor å morfar, dom är husvakt så ska låna deras pool!:) Tar nog med liten vin också sen kommer Älsklingen å hämtar mig så sticker vi ut till Bror å deras stuga å grillar lite! Å på lördag ska jag stå å längta tillbaka till min student!:) Ska se när Robins syster å tror kusin tar studenten! Å på söndag ska vi kika på radhus!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0