:D

Oj nu var det visst ett tag sen jag skrev! Men allt rullar på bra å jag mår super!:) Hade en super bra helg förra helgen med mycket bra sällskap å gott å dricka!:) Söndagen blev dock en bakis dag. Jag å Johan vaknade kanske vid 9-10 men låg kvar i soffan å kikade ¨på tv men vid lunch började vi fundera lite på¨om vi kanske skulle äta nått så det fick bli utkörning med en kebab pizza, ingen orkade gå nånstans! Sen vid halv 9 på kvällen reste vi oss från soffan å jag skjutsade hem han sen åkte jag hem å sov!:) På natten åkte jag å hämtade min sambo som kom hem från sundsvall. Sen har veckan bestått av jobb å träning!

Igår efter jobbet for vi ut till Ärla för å träffa massa trevligt folk å grilla, spela kubb å spel inne! Super kul å trevlig kväll, de lär vi göra om! Å vid 12 idag åkte vi därifrån, älsklingen skulle på match å jag åkte ut till mor å far å sov lite!:P Nu ska jag försöka bli lite pigg så jag kan traska över till Viktor å Veronica å Gabriel å invänta på att sambon också kommer dit så vi kan laga lite pizza å spela spel! Å i morron är det match mot Gropptorp som vi ska vinna mot å komma hem med ytterligare 3 poäng!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0