Flytt

Va å kikade på lägenhet idag! Jag blev sugen på å flytta, men tror inte han jag bor ihop med blev lika sugen!:) Men jag får övertala han! Kanske inte det bästa att höja månadskostnaderna när jag ska börja plugga men det var inte så mycket å får ju större å bättre lägenhet!:)

Kom nyss hem från säsongens sista innebandy.. Tråkigt! Vad ska man nu träna på onsdagar? Nått måste jag ju göra! Kanske blir å köpa sommar kort på gympoz? Eller kanske måste köpa en såndär cykel man kan cykla snabbt på!:) Aja får se vad jag hittar på!

Nu ska jag kika ifall jag kan hitta någon ny dator! Självklart så har min bärbara gått sönder lagom till jag måste ha den med varje dag till skolan!:/


Avslutar med en bild på något mycket bra å som jag absolut inte ångrar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0