Nu är det dags!

Yes nu har jag lite tid för en uppdatering.. Tänkte börjar å berätta vad som hände under påsken. De va en super bra helg! Tog en sovmorgon på fredagen, Sen blev det en promenad ner till stan i det fina vädret. Efter de umgicks jag lite med min mor. Hon skjutsade hem mig så jag hann göra mig i ordning för att sen åka till svärmor å leta påsk ägg å äta mat!:) Mycket trevligt! Efter de gick vi ner till staden jag, robin å sara å mötte upp Niklas å hans bror.. Vi satte oss på HåPes några timmar å drack gått å snckade massa skit! På lördagen vid lunch åkte vi ut till landet å myste i solen å på kvällen grillade vi å drack lite gott!:) Sen blev vi hämtade av Kaj som skjutsade hem oss för att kunna byta om för att sen dra vidare hem till Emma på fest! Några av oss som va där gick till Harrys men vi andra gick till HåPes å trängdes med massa folk.. gav upp de stället ganska fort å gick till Bishop istället! De va mycket bättre där, där gick de ju å prata å slapp stå i en timme kö för att få en öl! Söndagen var jag ganska bakis, men vi trotsade de å gick till Strömsholmen med en Subway macka å myste i solen.. Klockan kvart över tre tog vi bussen till T-hälla för att fortsätta vårat påsk ätande hos Svärfar.. Mcyket trevligt var de! Å på måndagen var jag ganska trött.. Älsklingen hade match i T-hälla så förljde med han å satt å solade, när matchen var slut skjutsade jag han till Årby för han skulle coacha City å jag for hem å lagade mat! Sen blev det en rätt tidig kväll i sängen! Hade en riktigt bra helg! Å en behövlig ledighet!:) Veckan har bara flutit på som vanligt men massa jobb å träningar! Å helgen har bestått av lite träning å idag är det Seriepremiär!! Hoppas på att vi får till ett bra spel idag å att det är riktigt kul å spela så kommer de nog gå bra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0