Suck!!

Roligare match än den vi spelade idag har jag ju spelat! Fan det var ju pinsamt! Visst vi hade en målvakt som inte stått i mål på flera år å folk som inte tränat som spelade, men vi ska fan kunna spela bättre än vad vi gör å inte bara sätta ut en fot å tro att vi ska ta bollen! Känns inte som att man vill spela i det här laget nästa år!!

Nää nu ska jag sluta vara butter!:) Har haft en super bra helg! I fredags åkte vi ut till Stenkvista å kikade på när herrarna krossade Torshälla! Wohoo!:) Sen hem å plockade lite innan Sebbe å hans tjej med kille kom över å det blev några öl å gitarrspelande med sång! Finns inte mycket bättre än en kväll med gitarr å sång!:)

I lördags tog Älsklingen å jag cyklarna till Tuna park för att göra av med lite pengar.. Jag hittade en topp å ett par jeans.. tyvärr inga skor så får fortsätta min jakt!:) Sen på eftermiddan kom min mor å far å svärmor med man å så var dom barnvakt så barnet kom också! Det var trevligt!:) När de hade åkt gick vi över till Hirvi å kikade på Man United - Barca, å självklart vann ju bästa laget!:)

Nu väntar jag på han jag bor ihop med så vi kan åka å fira mors dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0