Jag, bil å sthlm!

Ser ni nått fel i min överskrift? inte gör jag de iaf men nått fel lär de ju vara!! Första gången jag tog bil till skolan så började batteri lampan lysa å som tur hade jag inte kommit långt så jag vände å tog den stora bilen i stället.. å då hade ena fläcktremmen gått sönder.. tog ju bil till skolan idag med eftersom inte pendeln gick alls idag.. dit gick hur bra som helst! men efter kanske 5 minuter på g hem så började den jävla lampan lysa igen! hade verkligen ingen lust att bli fast i Sthlm en fredag å vi fick sluta tidigare! Men som tur va så kom jag hem dock med bara parkerings ljus, ingen fläckt å ingen radio å en snäll mor som kom ner å  öppnade garaget åt mig så jag inte behövde stänga av bilen, å kanske putta ner den!:) Men nått fel lär de ju vara med mig, bil å sthlm!:P Kommunalt i framtiden!:D

Nu ska jag ta en öl å fira att det är helg! Sebbe å Jessica kommer över ikväll å tippar på gitarr å sång sen utgång till nå gratis ställe under natten!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0