Plugg...

Fan måste egentligen plugga men vart tog motivationen vägen?? Har gjort lite näringsberäkningar å börjar kika på musklera i armarna.. Å dom musklerna måste jag kunna utantill på måndag.. Ursprung, fäste, led å Funktion ska jag kunna både på latin å svenska!! PANIK!! Nää bara att ta tag i sig själv å fortsätta nöta!

Å så var det nån jävel som la ut en bild på lösgodis på facebook så nu kan ni ju förstå var som snurrar i mitt huvud istället för Anatomi! Mums, va sjukt länge sen jag åt lösgodis!!

Å så måste jag bara svära lite på SL.. Imorron å på måndag stänger dom av hela sträckan från centralen till skolan.. å de gör att man får räkna med 2 timmar extra restid! Tack SL, jag vill jätte gärna gå upp klockan 4 i morron bitti för å hinna i tid till skolan!! Inte en chans att jag gör, har en snäll mor å far så jag får låna bil!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0