Sj...

Igår var jag inte så glad på Sj.. kom till Sthlm central klockan 18.00 å tåget gick 17.55 så det var bara å vänta en timme tills nästa skulle komma.. Gick upp till spåret det skulle komma på när det var kanske 20 min kvar för det brukar komma tidigare å skönt å få en plats vid fönster.. Stog där å väntade när det dök upp på tavlan att det var försenat å då säger dom i högtalarna att tåget är försenat å att tiden är preliminär den kan komma att ändras.. Så jag fick stå ute 1 timme innan tåget kom å proppfullt blev de.. men tillslut så åkte de å det kröp fram mellan läggesta å strängnäs men vid 21 var jag iaf hemma! Men de var bara å packa upp väskan å packa ny till idag sen gå å sova!

http://www.youtube.com/watch?v=83yNoEJyP6g

här är en video vi kikade på i skolan idag.. riktigt intressant om man förstår vad dom menar!:) Men det här var sista lektionen innan vi kommer in på muskler å rörelsemönster! ser fram emot när vi kan de mesta å får börja jobba med det! första helgen i december ska vi kika på landslaget så då lär vi kunna det mesta!:)

Nää nu ska jag plugga lite innan Älsklingen kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0