Svårt att förstå!

Jag som drack så mycket igår varför är jag då så törstig idag? Jag vet inte hur många liter jag har druckit idag, dock så har jag inte varit super bakis.. va på förmiddan men sen var det borta! men det har varit en lugn å skön dag.. Låg i soffan till klockan 1 då stack vi till Coop å handlade lite för å sen åka hem å börja göra köttfärssås när den stog å kokade gick vi till Vallen å kikade på IFK-Bele barkarby.. de va en händelserik match å se! Deras målbvakt drog på sig ett rött kort när han snackade när det bara var ett par minuter kvar av matchen.. så en spelare som var ute på plan fick ställa sig! Sen blev det förlängning å IFK vann!:)

Nu ska jag kika ifall min nypressade apelsin juice är klar!:) Sen blir det mys i soffan med den bästa å njuta de sista timmarna av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0