Vandra!

Varför går helgerna så ruskigt fort! känns nästa som det var idag jag kom hem från tåget å det var fredag! Men icke! Det är redan söndag å dags å plugga lite! Måste läsa träningslära.. Även fast det är intressant så tar det emot idag! Har ingen lust å läsa! De va till och med roligare å hänga tvätt!:) Sen ska jag ta å se Super size me igen å förhoppningsvis hinna läsa lite i Hälsa boken också innan det är dags för match! Mycke å göra å motivationen är inte på topp!:( i fredags när jag kom hem så tog jag på min puls klockan å sprang med 70% intensitet i 25minuter.. mycket roligare å springa när man kan räkna ut hur bra träning det ger å hur långt å fort man ska springa.. min puls skulle ligga på 175 hela vägen å det gick bra!:) Sen på eftermiddan gick vi ner till Grappa å åt, de blev en räk å kräft sallad för mig! Efter de tog vi en promenad till Roos för å se Matchen.. Dock inte den bästa jag sett men det var trevligt där! Igår gick jag med min mor ner till staden! jag var tvungen å köpa stövlar å regnkläder som jag ska ha på mig när vi ska vandra å paddla i kloten.. Fast på fredag ska vi ut å vandra å testa kläderna å väskan så det funkar bra! kanske inte så bra å ge sig ut i 10 timmar första gången man testar kläder å sånt! Men hittade iaf ett par stövlar å regnkläder som funkar bra i 10 timmar spö regn, dock så blev jag 1600kr fattigare!:( men har tur att jag har mor å far som gav mig ryggsäcken i födelsedags present!:D Nää nu måste jag ta tag i pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0