Snö bivack!

Igår var det en riktigt bra dag! Vi fick en valfridag å göra vad vi ville ute! Så jag drog på mig längdskidorna och skulle åka dundret runt med några! Hade riktigt fint väder!! Dock så var det så jävla dåligt glid på vissa ställen så det blev bara 2mil men är riktigt nöjd ändå! Det va ju liksom andra eller tredje gången jag åkte skidor! Men kroppen säger ifrån idag.. eller iaf mitt revben! Fan vad ont jag har! Kunde inte vara med å bygga nått på bivacken idag!:( Men jag var med upp dit några timmar iaf! Men sen slängde jag, linda å Felicia in handduken å åkte hem tidigare! Mitt revben behöver vila allt som går nu innan vi går tillbaka till bivacken ikväll å ska sova där plus att i morron natt ska vi sova på tåget å där va de inga mjuka sängar alls! Så inte mycket sömn dom två kommande nätterna! men sen är jag hemma igen!!:D Ska bli så jävla skönt å komma hem! Har haft det riktigt bra här uppe men nu börjar jag känna att jag vill hem! Saknar har där hemma sjukt mycket! Hehe märkte de när jag pratade med han idag å vi började prata om att han har match på söndag å jag börjar gråta för att han blir borta hela dagen!:P Är så sjukt glad att jag träffa han! han är verkligen det bästa som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0