Ajajaj

Ligger just nu i soffan med dunder huvudvärk. Har tagit en Alvedon som inte verkar vilja hjälpa mig. Skulle tro att de har med knodden i magen å göra. Jag brukar inte ha så här ont. Fick ett samtal från barnmorskan att jag måste börja äta levaxin så undrar om de har nå med de å göra.

Menmen har iaf orkat packa ner en del i sovrummet. Måste bli klara med packningen i helgen för nästa vecka är helt full. Måndag har jag skola på dagen å möte på kvällen, på tisdag har jag skola från 6.30-17.30, onsdag skola på dagen å möte på kvällen å på torsdag måste vi montera ner säng å soffa å packa det absolut sista då flyttlasset går på fredag direkt efter jobbet!

Längtar till nästa söndag då allt med flytten ska vara klart!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0