Papper......

Fan vad jag redan hatar försäkringskassan å alla jävla papper man ska skicka in! Det är ju ett heltidsjobb å bara fylla i alla uppgifter de behöver! Vissa har man ju inte ens en aning om.. Jag som varit tjänstledig ett tag nu å jobbat när jag haft tid på lov å så hur fan ska jag veta hur många timmar jag jobbat det här året.. Men nu är iaf allt inskickat å klart så hoppas dom inte tar 30dagar på sig igen innan jag får svar om min graviditetspenning! Annars blir de till å jobba heltid från den 6/1!
Haha jag som inte ens kunde vagga till brevlådan och tillbaka (ett par hundra meter) utan att stanna för att det gjorde ont! Hur ska jag kunna jobba heltid å göra mitt jobb med 50barn!:S Menmen vi får väl se hur de blir.. Vill ju inte att jag får ont å sen är det inte bra för barnet!
 
Så min dag idag har jag spenderat med att fylla i alla papper, varit hemma hos chefen för att få påskrift, setat i en massa bilköer för tydlign är alla i hela stan ute å kör idag!
Men nu ska jag kika på ett avsnitt av morden i sandhamn innan jag börjar städa av lite här hemma! Får besök av Chrille å Rickard i morgon så lite ordning måste man väl ha! Fast de har ju sett förut hur de kan se ut hos mig så behöver ju inte städa så mycket!:P
 
Å imorgon är sista dagen för Robin å jobba för iår! Ska bli mysigt å få lite sällskap av han här hemma! han har jobbat tillräckligt så han förtjänar lite ledigt!:) Hade tänkt stanna till på stan när jag var ute å åkte idag men insåg snabbt att om jag ens kom in i stan så skulle jag inte komma ut så får bli en överraskning åt han en annan gång!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0