Fredag idag..

Skulle ju betyda helg å ledigt, men inte denna helg! Har skola i morron också! Fan vad jag inte är sugen på de! å speciellt inte nu när vi har så jävla mycke å inte heller när de betyder att jag har vattengympa utbildning.. ska stå inför hela klassen i bikini å visa en hel låt hur de ska göra i vattnet! Fan vad jag inte är sugen, men de kommer va så jävla skönt när jag sitter på tågen hem i morron kväll vid sju helt slut men dagen är över!:D

Ser mer framemot onsdag kväll när vi startar bilen å åker mot sälen! Fan vad skönt! Vara i sälen från onsdag kväll till söndag.. Dock blir de mycke plugg där med men ska försöka å slappa av ändå! Tar hjälp av mamma med massa plugg å sen slappnar jag av i backen med snowboarden!:)

Men usch vad jag inte varit på bra humör den här veckan! Har så mycket å göra så jag vet inte vad jag ska plugga när jag kommer hem! Har läst i boken men förstår inte mycket.. den är inte så lätt läst! Men pratade med min älskade man idag ï bilen å fick förklara lite då kommer man på att man förstår ganska mycket ändå fast man inte tror de i huvet! Å gympa passet tar jag med mig upp till sälen å min familj får vara försökspersoner på mitt pass!:D Kanske tar en dag i badhuset i sälen å min man får vara i poolen å köra vattengympa passet när jag står på kanten å visar! Tur att jag har massa personer i min närhet som stället upp! Å fick hjälp av Johan i fredags med att göra musik analys! Tack för hjälpen!:D

Nu ska jag börja med maten så den nästan är klar när min älskling kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0