Isbit!

Hjälpte inte hur mycket jag än satte på mig så blev jag en isbit rätt fort idag.. fan vad kallt de va! Vi åkte ut till T-hälla för å kika på fotboll men jag stod bara ut en halvlek sen tog jag bilen ut till mor å far innan jag hämtade Älsklingen efter matchen! hur kan de blir så kallt bara sådär.. va ju många plusgradet för några dagar sen å nu massa minusar!

nu ska vi försöka oss på å göra kikärtsbiffar med fullkornsris å tsatsiki! Ikväll ska vi till teatern å kika på e-tuna revyn! Hopppas på att den är lika bra som förra året! Vi bjuder alltid mormor å morfar på de varje år men morfar åkte in med ambulans igår natt så han kan ju inte följa med i år!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0