Gräsänka!

Då var det söndag igen å jag har blivit gräsänka..:( Har varit utan min älskling i bara 12 timmar å jag saknar han otroligt mycket redan! Konstigt det där.. men det är väl bara för att jag vet att han inte kommer hem fönns på fredag kväll!
 
Idag har det bara varit en lugn dag.. Skjutsade mitt <3 vid halv 9 imorse å direkt efter de tog jag en promenad i det fina vädret! De va super skönt!
När jag kom hem åt jag frukost sen la jag mig i sängen igen å kikade på en film! Nobels testamente! Den va helt okej! Vid lunch kom pappa över å hjälpte oss sätta upp en list i köket så det ser bra ut när mäklaren kommer vecka 28, hoppas på att de tar kort på lägenheten också så att den kommer ut nångång å nån vill köpa den! Har iaf fått den värderad till 500 000 så jag är nöjd, nu ska vi bara hitta någon som köper den!
 
Sen åkte vi ut till landet då jag å mamma åkte till Solby å köpte riktigt goda jordgubbar innan vi åkte till dom å käkade lite å spelade kort! När jag kom hem har jag tagit det lugnt, kikat lite film å börjat plugga på anatomin igen! Usch vad tråkigt det är! Å jag lyckades tvätta alla mina lappar med muskler på så nu är det bara å göra om alla! Fast det kanske är bra då lär man ju sig lite när man skriver å ritar också!
 
Å igår kom Niklas över vid 3 ungefär, vi hade planerat å grilla här! men då ser vi att några börjar duka upp på uteplatsen så jag gick ner å dubbel kollade så vi hade bokat rätt men det hade vi inte, Robin hade bokat den 23:de å igår va de ju den 30:de så vi tog bilen ut till T-hälla istället å lånade svärmors hus! Dit kom också Viktor, Veronica å Gabriel! En väldigt trevlig kväll blev de! Alltid lika kul å umgås med dom! De har förresten kikat på ett radhus i samma område som vi köpt så håller tummarna att de vinner budgivningen så blir vi nästan grannar!:)
 
Oj det är mycket som händer nu.. Å fort går det! Tänker inte gå in på detaljer här men det snurrar mycket i huvudet å jag vill bara ha klart med allt nu å ha flyttat å klart! Tur jag har en sånn bra sambo som lugnar mig när jag börjar tänka på allt! Men jag vill ha han hemma nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0