Ryggskott!

Kul.. Har haft ont i ryggen hela helgen.. det började i fredags kväll men då var det inte så farligt sen har det bara blivit värre och värre! Inatt har jag inte sovit många timmar, har haft så jävla ont! Gårdagen skrattade jag nog lika mycket som jag var ledsen!:P När jag skrattade gjorde de så ont så att jag började gråta! Å det är ju inte så lätt å inte skratta när man har en sånn tokig sambo som jag har!:)
Så i morse ringde doktorn mig kvart över 8 å sa att jag fick komma dit halv 10.. Då klämde å vred doktorn lite på mig sen sa han att det var ryggskott! Trodde inte att man fick de när man va så här ung! men i helgen har jag kännt mig som Agda 62år.. Fick alvedon utskriven som jag ska äta 6ggr på dag å blev sjukskriven till nästa onsdag så hoppas på att det snart blir bättre!
 
Tyvärr så kan jag ju inte hjälpa till å städa idag då mäklaren ska komma! Men jag lämnar över det till mitt <3!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0