Burr

Hade sovmorron i morse så gick inte upp fönns vid 6.. börjar alltid dagen med en skön dusch.. dock så kan jag inte säga att det var skönt i morse.. Satte på duschen direkt jag gick upp för då hinner de blir varmt innan jag hoppar i, som tur var kände jag på vattnet innan jag hoppade i å de va iskallt! Satte på högsta värmen men efter ett par minuter va de fortfarande lika kallt.. Testade då med handfatet å sätta på varmvatten men inte fan fick jag nå varmt där heller! kollade mig i spegelt å jag kunde fan inte åka till skolan med de håret så va bara att sätta under huvet under iskallt vatten å tvätta! usch vad sur jag va! Inte det bästa sättet att vakna på!!

menmen jag kom till skolan i tid å började med att köra vårat gympapass.. skönt med träning på morgonen! Sen gick vi igenom portionsguiden tror jag den heter.. skit bra att ha när man gör kostregistreringar! så nu ska jag försöka hinna med att göra kost reg på mig själv en vecka å se ifall jag äter så mycket som jag ska!:)

Nu ska jag ta å packa inför snowboard åkning i morron!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0