Humöret på botten just nu...:(

Kom hem rätt tidigt idag.. Hade bufftid på em så fick plugga vart man ville å har ju ändå 2 timmar tåg å ta mig hem så kan ju plugga då.. men va inte det lättaste idag! Är skit trött så jätte mycke plugg på tåget blev de inte! så satte mig direkt jag kom hem vid 4 å fortsatte.. Har skrivit endel men känner inte att jag kommer så långt.. De går segt nu! Å om 1 timme ska jag befinna mig i bowlinghallen för å bowla med laget å ha möte.. Känner inte alls för de! just nu vill jag bara dra nått gammalt över mig å ligga där i några dagar! Har inte alls varit på humör de senaste dagarna, vet ej varför.. Men bara att kämpa vidare! Tur att jag har min underbara sambo som kommer hem å lättar upp stämmningen lite innan han stack iväg på träning! Han betyder så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0