Seg!

Jag fick med mig min man ut på isen igår.. de va riktigt skönt! Tog med varsin öl å åkte ut till ett berg där det var helt vindstilla å sol! Va sjukt skönt! Sen åkte vi in å spelade lite spel hos mamma å pappa innan dom bjöd oss på god mat! På kvällen skjutsade mamma in oss till stan lagaom till Niklas kom hit.. Blev lite tv spel innan vi traskade ner till stan! Blev en väldigt bra dag utan några planer alls från början!:)

Idag drog jag upp pojkarna vid lunch så vi gick till Rothoffsparken å grillade korv.. riktigt gott synd bara att det va ganska kallt idag fast man satt i solen... Sen vid 4 kanske åkte Niklas hem å jag å älsklingen somnade på soffan.. Har typ nyss vaknat å ska försöka få liv i han bredvid mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0