Tåget!

Haft en kort dag i skolan idag! skönt! hade bara lektion 08:30-11:50. så jag slängde i mig maten i skolan så jag skulle hinna med 12:55 tåget.. Visst det gjorde jag! Det skulle bli så skönt att för första gången på det här året komma hem vid 2.. Men så fel jag hade! Vi kom till Nykvarn sen var tåget trasigt!!! Fan vad less jag blir! Köp nya tåg!!!! Stog stilla där i 40 minuter sen hade han lagat det så vi kunde äntligen åka vidare! När vi hade lämnat Strängnäs brukar det ta typ en kvart till Eskilstuna.. men mitt ute i ingenstans försvann spänningen i tåget tydligen å vi får stopp igen!! Hade man fått gå av å gå hem hade jag garanterat gjort det!! Blev på riktigt dåligt humör!!!! Har varit på ett tåg längre tid idag än jag varit i skolan!! Jävlar vad mycket onödig tid man lägger på att sitta på ett tåg!! Nää nu ska jag försöka sluta vara så bitter.. tyvärr har min bitterhet gått ut över min man.. men jag ska skaka av mig det tills han kommer å hämtar mig efter träningen! Vi ska låna svärmors hus ikväll å grilla å mysa ute i t-hälla.. drömma sig bort lite att det är vårt hus!:P just de hittade en lägenhet idag som vi ska kika på nästa måndag.. den verkar intressant! En tre i Måsta! Å högst upp med balkong kan ju inte bli bättre! Det ända som man måste göra direkt är att måla om köksluckorna! Men det fixar man väl själv! eller med lite hjälp av bästaste Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0