Torsdag

Å denna förbannade huvudvärk.. Vaknade i morse av att jag hade ont i huvudet, å det är ju ingen vanlig liten huvudvärk heller utan det är en som man bara vill skära av sig hela huvudet å gå därifrån! Precis när Älsklingen hade gått till jobbet ringde min klockan (hade dock varit vaken i 45min redan då) och det var bara att försöka ta sig upp, gick ner å hämtade en tablett å la mig på soffan ett tag i ett hopp om att värken skulle försvinna fort! Den gjorde dock inte de så va bara att ringa jobbet å sjukanmäla sig! Känns ju sådär när man "bara" har huvudvärk! men hade aldrig pallat att ta mig dit å varit där med massa barn som inte är super tysta hade inte heller funkat! Så tog mig upp till sängen igen, efter 1 tablett till å några timmar senare är jag människa igen med vanlig huvudvärk bara! Har pratat med barnmorskan om det å det är tydligen vanligt när man är gravid å har så mycket hormoner i kroppen!
 
men min barnmorska ringde igår å då fick jag äntligen en tid till doktorn för att kolla upp magen så det inte är nått farligt att jag fåt ont när jag anstränger mig! Tänkte då ta upp med han/hon om huvudvärken också! Har aldrig haft migrän förut men jag tror jag förstår dom hur jävla ont de gör!
 
Nää nu har jag slutat gnälla för idag!
Igår va vi iaf å köpte nytt golv å tak hit hem! för i helgen börjar renoveringen! min snälla pappa å bror kommer över hela helgen å hjälper oss! Hoppas de blir super bra! men de tror jag nog! Tur att vi har sånn bra släkt som hjälper oss med de som behövs!
 
Nu ska jag ta tag i Certifieringen som jag måste börja skriva på så jag blir Personlig tränare på riktigt nångång!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0