2 månader!

Idag blir vår skrutt redan 2 månader! Shit vad fort tiden går! Kan man stänga av tiden? Det känns nästan som igår vi var på BB men känns också som att vi alltid har haft Tove hos oss!
Men jag tror vi börjar få in lite bättre sov rutiner både på dagen och natten! Oftast så äter hon bara en gång per natt nu, har jag otur så blir det två men det kan jag helt klart ta bara jag slipper vakna varannan timme!:) I natt åt hon två ggr men hon somnade vid 20 igår kväll å vi gick inte upp fönns vid halv 10 å då hade jag varit vaken ett tag å hunnit duscha å äta frukost innan sömntutan vaknade!:P 
 
I lördags va Toves mormor här hela natten å va barnvakt! Jag å Robin va på Papas Tapas med Viktor å Veronica! Efter de åkte vi hem till dom å spelade lite spel! Hade en riktigt rolig kväll! Det kändes konstigt att Tove inte var med eller sov bredvid mig på natten! Men det hade gått så bra hela natten! 
 
Å i söndags hade Tove å hennes farmor namnsdag så vi åkte dit å fikade å stannde även kvar å grillade på kvällen! Är så jäkla gott med grillat! 
 
Idag har vi nyss varit ute å gått! Hade tänkt att ta en riktigt långpromenad, bort å in i slagsta å tillbaka men de blåste ju storm ute så blev bara en kort promenad idag! Höll jag inte i vagnen hårt med båda händerna så blåste den åt sidan! 
I eftermiddag ska vi åka med å hämta mormor å skjutsa henne till sjukhuset där morfar liggen igen! han fick åka in med ambulans i natt igen! Dom va här igår förmiddag å det syndes redan då att han inte var pigg! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0