Gäsp!

Jag som va så nöjd igår efter att ha fått sova fem timmar i sträck men de fick man igen i natt. De blev bara tre timmar mellan varje matning å klockan sju tyckte hon att vi skulle gå upp! Nu ligger hon å äter igen å de skulle inte förvåna mig om hon somnar nu å sover ett par timmar!

Igår va vi på BVC å träffade doktorn. Allt såg jätte bra ut! Han höll henne å skulle kolla nacken å hans kommentar va - jäklar vilken stark nacke hon har!:) självklart jag är ju hennes personliga tränare! :p

Idag ska vi ta en promenad till sjukhuset där min morfar ligger å mår Inge bra! :(

Vad vi ska hitta på resten av dagen å kvällen vet jag inte. Robin jobbar nu å har match ikväll så vi får roa oss själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0