Måndag igen!

Helgen går alldeles för fort! I fredags va jag å Tove nere på stan å åt mat med min mor, blev buffé på bamboo city efter de mötte vi upp Johan å vi tog en promenad hit hem. Han hade med kameran så lyckades få lite bilder på Tove när hon va på bra humör!:) träffar han alldeles för sällan nu!!

I lördags tog vi bara det lugnt, va å handlade lite å lagade mat sen bara myste!

I söndags fick jag första sovmorgonen på sju veckor! Tove vaknade sista gången halv tio å då hade jag sovit jätte dåligt hela morgonen så då tog Robin henne å gick ner så jag fick en timmes sömn till! Superskönt!:) vid lunch hämtade vi Viktor å åkte till T-hälla! Toves kusiner va där men hon sov som vanligt när vi är där!:)

Nu har Lill grodan ätit klart å är supernöjd så ska prata djupa samtal med henne!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0