Helg!

För några timmar sen kom vi hem efter en superbra helg! Jag skjutsade Robin till match i fredags eftermiddag! Efter de tog jag å Tove en liten promenad.. tanken va en lång promenad men Toves tanke va inte samma så med en lite gnällig bäbis så gick vi bara i kanske 20 min!:( Efter de blev de bad å fixa kläder sen åkte vi ut till mamma å pappa där Tove gick å la sig i husvagnen direkt! Å jag satt med mamma å pappa å snackade skit! Sen kom Robin å hämtade oss! Å våran snälla groda vaknade när vi la ner henne i bilstolen men va på strålande humör hela vägen hem.. när vi kom hem va de direkt i säng för henne igen å hon somnade efter lite mat! Sov sen hela natten utan problem! 
I lördags åkte jag å Tove å hämtade mormor sen åkte vi upp till morfar på sjukhuset ett par timmar innan vi hämtade Robin å åkte ut till landet för bingo.. inte det roligaste men helt okej att göra en gång per år! På kvällen blev det kräftskiva! Så jäkla gott! å Tove sov väldigt sen på kvällen så hon va uppe nästan till 22 å de va flera månader sen hon va uppe så sent! Sen fick hon mat vid 5 men sov sen till 8 i husvagnen med oss! Rörde sig lite när vi kom in på natten men vaknade inte! sen så sov hon å jag mellan 10-11:30 idag på dagen! Super skönt!:D Efter de va de dags att göra oss i ordning för att handla paket till Toves kusin 4år.. åkte sen hem till svärmor å tappade upp egengjort öl vidare sen till svärfar för kalaset efter de åkte vi ändligen hem! Tove va lite små tjurig hos svärfar men inte så konstigt efter en sånn helg! 
 
Nu är Robin uppe å lägger henne å ikväll är det invigning för nattvälling! innan jag gick ut därifrån så drack hon som ingenting så hoppas hon fortsätter å att det mättar mer på natten så hon inte behöver mat där tidigt på morgonen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0