Klart!

Bullbaket klart! Så skönt! Nästa gång ska jag låna mormors bakmaskin!:) tar ju så sjukt långt tid! Menmen nu är vi klara å stora å goda blev dom!:) å Tove har också kommit hem å ligger å sover i våran säng! Snart dags å väcka henne så hon inte är vaken halva natten! Ska ta å mixa hennes köttfärssås då så hon får äta lite!:) gjorde igår till oss å tog ut till henne innan vi kryddade till oss!

Gårdagens uppvaknande vill jag inte vara med om igen! Vaknade av att min bror ringer å säger att mamma är på g å hämta mormor för att dom ringt från sjukhuset där morfar ligger! Han hade haft en riktigt jobbig natt och morgon så dom ville att vi skulle komma upp! Usch jag flög upp ur sängen slängde bara på mig kläder medans Robin gjorde en macka till mig å jag fixade klart Tove sen åkte hon å jag upp! Han blev lite lugnare när vi alla kom upp men han hade det riktigt jobbigt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0