Fredag

Då va de äntligen fredag. Har klarat en vecka med väldigt ont i halsen å lite snuvig å samtidigt ta hand om ett gnälligt barn. Men jag har klarat de!:) 

Nu hoppas jag på att Robin kommer hem ganska tidigt så jag hinner krascha i soffan innan vi ska iväg till Viktor å Veronica å barnen. 

Imorgon är det babysim som vanligt på morgonen sen när Tove har sovit å ätit lunch ska Robin iväg på match å jag ska lämna Tove hos mamma å pappa där hon ska få sova. När jag kommer hem igen är det storstädning som gäller hela kvällen å säkert halva söndagen också. Vi måste också få upp lite jul saker!:) 
På eftermiddagen ska vi ut å fira pappa som fyllt år. 
Så de va den helgen de!:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0