Söndag!

Å nästan en hel natts sömn förutom när Viktor ringde mitt i natten!:p älsklingen gick upp med Tove i morse fast vaknade av hans elefantsteg ner för trappen. Men jag hade iaf kunnat få sova en timme till. Menmen gick upp å åt en rejäl frukost för om en timme kommer cassie å hämtar upp mig å det är dags för cup! Efter bara tre fotbollsträningar så hoppas jag att benen vill lika mycket som huvudet vill men kan ju inte hoppas för mycket med dom förutsättningarna! Men ska bli riktigt kul å spela! 

Å säkert med jordens träningsverk så är jag å Tove själva hela måndagen, tisdagen å onsdagen. Men torsdag kväll är älsklingen hemma så då får jag vila lite efter cupen!:p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0