2år! <3

Idag har jag varit förlovad med den bästa i 2år! Fan vad fort tiden går! Å nu bor vi i radhus å väntar barn.. Shit känns rätt ovärkligt! Är så glad att jag har honom! Jag kan inte ha en bättre pojkvän, sambo å snart pappa till vårt barn!
 
Har varit ute å skottat men inte fan händer de nå mer än de vanliga förvärkarna å mer ont i ryggen! Tror de här är den första å ända gången jag önskade att jag hade mer ont! oj vad jag kommer att ångra det här när de väl sätter igång!:P
 
Men i söndags blev vi lurade i flera timmar! Det började vid 18 ungefär, men trodde då de va de vanliga förvärkarna som jag har varje dag.. Men när vi kom hem vid 20 å de höll fortfarande på så kom tanken att nu är de nog på g! de gjorde ondare än det gjort förut å kom med 3-5min emellan varje också! Vid 00:30 ringde jag förlossningen å hörde vad dom tyckte jag skulle göra! Hade redan tagit en alvedon men fick order av dom att ta en till å sen lägga mig i badet! Så tappade upp ett bad å låg väl där i 45min.. Ungefär 1 timme efter jag gått upp ur badet blev de bättre å jag kunde sova ett par timmar! Vid 4-5 vaknade jag igen å hade värkar då också men inte lika ofta som innan så gick ner å gjorde frukost sen lyckades jag somna om ett tag till.. När jag vaknade igen hade jag typ träningsvärk i magen men värkarna hade lugnat sig rejält å vi va lurade igen! Men nu varje gång så gör det ondare än det gjort förut så de märks att de närmar sig!:)
Bara 6 dagar kvar till beräknat!!:D
 
Nu ska jag ta å titta till maten jag ställde i ugnen för 3 timmar sen, nu är de bara nån timme kvar tills maten är klar!:)
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0